Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać skuteczne materiały dla mediów – informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia itp. Poznasz metody skutecznego radzenia sobie z sytuacjami
Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe ” jest przeznaczone dla tych wszystkich, dla których zdobycie wiedzy z zakresu marketingu jest niezbędne w codziennej pracy. Na szkoleniu poznasz jak zaplanować działania marketingowe Twojej firmy i jak je wykonać. Dowiesz się jak
Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, dowiesz się o usability, SEO, UX i UI. Nauczymy Cię jak powinien być zbudowany
Szkolenie marketingowe „Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą” obejmuje zasady autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz tworzenia skutecznych prezentacji Microsoft Power Point. Poruszane są zagadnienia mowy ciała, intonacji głosu i regulacji oddechu, zasad erystyki i retoryki wraz z mnemotechnikami. Na szkoleniu nauczysz się jak
Szkolenie „Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność” przygotuje Cię do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Nauczysz się jak opracować wyczerpujący brief marketingowy i jak współpracować z agencjami reklamowymi. Odkryjesz dlaczego jedna reklama jest skuteczna, a inna nie. Dowiesz się ponadto jak rozmawiać