Szkolenie: Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność

Szkolenie „Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność” przygotuje Cię do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Nauczysz się jak opracować wyczerpujący brief marketingowy i jak współpracować z agencjami reklamowymi. Odkryjesz dlaczego jedna reklama jest skuteczna, a inna nie.
Dowiesz się ponadto jak rozmawiać z domami mediowymi i producentami filmów reklamowych. Poznasz tajemnice drukarzy i nie będziesz miał problemów z przygotowaniem lub zamówieniem materiałów do druku. Będziesz wiedział jak zorganizować targi dla swojej firmy i jak przeprowadzić proces wyboru dostawcy materiałów reklamowych.

Dla kogo

Szkolenie dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia kreatywnych kampanii promocyjnych. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:

  • specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
  • osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć skuteczność akcji promocyjnych,
  • pracowników agencji reklamowych i marketingowych.

Co zyskasz

Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje w zakresie promocji i będziesz umiał(a):

  • tworzyć kreatywne kampanie reklamowe,
  • przygotować wyczerpujący i precyzyjny brief,
  • negocjować umowę i warunki współpracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, producentami reklam i dostawcami materiałów promocyjnych,
  • analizować skuteczność przeprowadzanych kampanii promocyjnych,
  • negocjować z agencjami reklamowymi, drukarniami i dostawcami materiałów reklamowych,
  • i wiele innych …

Metody szkoleniowe

  • autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
  • rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
  • aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
  • wykład teoretyczny i prezentacja,
  • moderowana dyskusja uczestników,
  • zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
  • zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność