Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe ” jest przeznaczone dla tych wszystkich, dla których zdobycie wiedzy z zakresu marketingu jest niezbędne w codziennej pracy. Na szkoleniu poznasz jak zaplanować działania marketingowe Twojej firmy i jak je wykonać. Dowiesz się jak kształtować wizerunek organizacji i jak istotna jest strategia marketingowa. Zapoznasz się z tematyką badań marketingowych i controllingu finansowego. Nauczysz się tworzyć plan marketingowy i jak przeprowadzić kampanię reklamową. Poznasz co to jest marketing mix oraz AIDA. Uświadomimy Ci jak ważny jest PR i zarządzanie marką. Na koniec dowiesz się co to jest marketing wirusowy, CSR, optymalizacja SEO i jak zaistnieć z ofertą firmy w mediach społecznościowych!
Dla kogo
Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe!” jest dedykowane dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie działań marketingowych. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:
- osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć skuteczność jej marketingu,
- pracowników firm, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w celu sprostania wymogom swojego stanowiska pracy i uzyskać awans,
- menadżerów, dyrektorów szkół, szpitali, organizacji pozarządowych i innych, którzy chcą podnieść konkurencyjność zarządzanych przez siebie podmiotów,
- osób, które chcą zmienić dotychczas wykonywany zawód i rozwijać swoją karierę zawodową w obszarze marketingu,
- osób, które chcą odświeżyć lub usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu, którą już posiadają.
Co zyskasz
Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie działań marketingowych przedsiębiorstwa, w którym pracujesz, lub którego jesteś właścicielem. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje w zakresie marketingu i będziesz umiał(a):
- tworzyć strategie rynkowe i kontrolować ich wykonanie,
- analizować konkurencję i planować działania marketing mix,
- negocjować z agencjami reklamowymi, drukarniami i dostawcami materiałów reklamowych,
- promować swoją organizację w Internecie,
- podejmować skuteczne działania public relations i CSR,
- i wiele innych …
Metody szkoleniowe
- autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
- rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
- aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
- wykład teoretyczny i prezentacja,
- moderowana dyskusja uczestników,
- zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
- zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników,
- indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe