Szkolenie marketingowe „Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą” obejmuje zasady autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz tworzenia skutecznych prezentacji Microsoft Power Point. Poruszane są zagadnienia mowy ciała, intonacji głosu i regulacji oddechu, zasad erystyki i retoryki wraz z mnemotechnikami.
Na szkoleniu nauczysz się jak najlepiej się przygotować do wystąpienia, jak wykorzystać wszystkie możliwe narzędzia i pomoce audiowizualne. Dowiesz się jak przygotować salę oraz jak najefektowniej przeprowadzić prezentację. Poznasz zasady radzenia sobie ze stresem, w praktyce przezwyciężysz tremę oraz poznasz swoje mocne strony.
Dla kogo
Szkolenie marketingowe „Prezentacje – sztuka wystąpień publicznych i profesjonalna prezentacja PowerPoint!” jest przeznaczone dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie wystąpień publicznych, przygotowywania oraz przeprowadzania prezentacji. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:
- menadżerów prowadzących prezentacje,
- specjalistów ds. public relations, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rzeczników prasowych,
- specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
- osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć swoją skuteczność podczas prezentacji,
- pracowników agencji PR-owych.
Co zyskasz
Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie tworzenia i przeprowadzania prezentacji. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje i będziesz umiał(a):
- skutecznie przygotować się do prezentacji i wystąpienia publicznego, aby zminimalizować potrzebę improwizacji i tremę,
- wykorzystać i odpowiednio dobrać dostępne środki techniczne w celu przeprowadzenia prezentacji,
- przygotować efektowną prezentację w MS Power Point i uniknąć nagminnych błędów,
- stosować w praktyce zasadę 3 razy P,
- radzić sobie z trudnym audytorium, odpowiadać na kłopotliwe pytania i utrzymywać uwagę słuchaczy.
Metody szkoleniowe
- autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
- rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
- aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
- wykład teoretyczny i prezentacja,
- moderowana dyskusja uczestników,
- zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
- zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników,
- indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą