Szkolenie: Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, dowiesz się o  usabilitySEOUX i UI. Nauczymy Cię jak powinien być zbudowany efektywny  sklep internetowy. Dowiesz się jaka reklama w Internecie jest skuteczna, co oznacza CPT i jak ważna jest konwersja. Nauczysz się pisać skuteczne teksty do  e-mailingu i dowiesz się jak nie zostać uznanym za spamera. Na koniec sprawdzimy czy media społecznościowe (Facebook, Twitter, Goldenline, Nasza Klasa) mogą być użyteczne dla Twojej firmy?

Dla kogo

Szkolenie e-marketing dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie działań marketingowych w Internecie. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:

  • specjalistów ds. e-marketingu, specjalistów ds. e-commerce, copywriterów,
  • specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
  • osób prowadzących sklep internetowy, portal WWW lub w inny biznes oparty na Internecie,
  • osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć skuteczność swojej obecności w Internecie.

Co zyskasz

Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie wykorzystywania najnowszych rozwiązań technologicznych w marketingu. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje i będziesz umiał(a):

  • tworzyć strony WWW z uwzględnieniem SEO i usability,
  • przygotować i prowadzić dochodowy sklep internetowy,
  • efektywnie reklamować swoją firmę w Internecie i tworzyć kampanie online,
  • tworzyć skuteczne e-mailingi,
  • wykorzystywać w swoich działaniach media społecznościowe i marketing wirusowy.

Metody szkoleniowe

  • autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
  • rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
  • aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
  • wykład teoretyczny i prezentacja,
  • moderowana dyskusja uczestników,
  • zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
  • zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
  • materiały szkoleniowe dla uczestników,
  • indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content