Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, dowiesz się o usability, SEO, UX i UI. Nauczymy Cię jak powinien być zbudowany efektywny sklep internetowy. Dowiesz się jaka reklama w Internecie jest skuteczna, co oznacza CPT i jak ważna jest konwersja. Nauczysz się pisać skuteczne teksty do e-mailingu i dowiesz się jak nie zostać uznanym za spamera. Na koniec sprawdzimy czy media społecznościowe (Facebook, Twitter, Goldenline, Nasza Klasa) mogą być użyteczne dla Twojej firmy?
Dla kogo
Szkolenie e-marketing dla osób, które chcą uzyskać teoretyczne i praktyczne umiejętności w zakresie działań marketingowych w Internecie. Nasze szkolenie jest przeznaczone m.in. dla:
- specjalistów ds. e-marketingu, specjalistów ds. e-commerce, copywriterów,
- specjalistów ds. marketingu, specjalistów ds. promocji i sprzedaży, specjalistów ds. reklamy,
- osób prowadzących sklep internetowy, portal WWW lub w inny biznes oparty na Internecie,
- osób, które prowadzą własną firmę i chcą zwiększyć skuteczność swojej obecności w Internecie.
Co zyskasz
Gwarantujemy Ci rozwój umiejętności w zakresie wykorzystywania najnowszych rozwiązań technologicznych w marketingu. Po ukończeniu szkolenia uzyskasz nowe kompetencje i będziesz umiał(a):
- tworzyć strony WWW z uwzględnieniem SEO i usability,
- przygotować i prowadzić dochodowy sklep internetowy,
- efektywnie reklamować swoją firmę w Internecie i tworzyć kampanie online,
- tworzyć skuteczne e-mailingi,
- wykorzystywać w swoich działaniach media społecznościowe i marketing wirusowy.
Metody szkoleniowe
- autorski program szkolenia bazujący na wieloletniej praktyce oraz szerokim wykształceniu branżowym,
- rzeczywiste case studies z rynku polskiego,
- aktywne nauczanie – indywidualne i grupowe zadania dla uczestników,
- wykład teoretyczny i prezentacja,
- moderowana dyskusja uczestników,
- zadania do przygotowania przed szkoleniem – wprowadzenie do tematyki,
- zadania do przygotowania po szkoleniu – wzmocnienie efektu szkolenia,
- materiały szkoleniowe dla uczestników,
- indywidualne wskazówki trenera dla każdego z uczestników – również po szkoleniu.
Szkolenie: Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content