Archives

Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność

Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność

Szkolenie „Tworzenie kampanii reklamowych – mediaplany, nośniki reklamowe, efektywność” przygotuje Cię do zaplanowania i przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Nauczysz się jak opracować wyczerpujący brief marketingowy i jak współpracować z agencjami reklamowymi. Odkryjesz dlaczego jedna reklama jest skuteczna, a inna nie. Dowiesz się ponadto jak rozmawiać

Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą

Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą

Szkolenie marketingowe „Sztuka wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji – radzenie sobie z tremą” obejmuje zasady autoprezentacji, wystąpień publicznych oraz tworzenia skutecznych prezentacji Microsoft Power Point. Poruszane są zagadnienia mowy ciała, intonacji głosu i regulacji oddechu, zasad erystyki i retoryki wraz z mnemotechnikami. Na szkoleniu nauczysz się jak

Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, dowiesz się o  usability, SEO, UX i UI. Nauczymy Cię jak powinien być zbudowany

Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe

Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe

Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe ” jest przeznaczone dla tych wszystkich, dla których zdobycie wiedzy z zakresu marketingu jest niezbędne w codziennej pracy. Na szkoleniu poznasz jak zaplanować działania marketingowe Twojej firmy i jak je wykonać. Dowiesz się jak

Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak  efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać  skuteczne materiały dla mediów – informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia itp. Poznasz metody skutecznego radzenia sobie z sytuacjami