Archives

Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content

Szkolenie „Marketing internetowy (e-marketing) w praktyce – WWW, SEO, e-mailing, content” pozwoli Twojej organizacji skutecznie funkcjonować i wygrywać z konkurencją wykorzystując najnowsze narzędzia Internetu. Poznasz tajniki skutecznie zaprojektowanej i wykonanej strony WWW, dowiesz się o  usability, SEO, UX i UI. Nauczymy Cię jak powinien być zbudowany

Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe

Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe

Szkolenie marketingowe „Certyfikowany specjalista ds. marketingu – efektywne działania marketingowe ” jest przeznaczone dla tych wszystkich, dla których zdobycie wiedzy z zakresu marketingu jest niezbędne w codziennej pracy. Na szkoleniu poznasz jak zaplanować działania marketingowe Twojej firmy i jak je wykonać. Dowiesz się jak

Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami

Media kreują opinie i gusta. Na szkoleniu „Public Relations (PR) jako forma skutecznej promocji – współpraca z mediami” dowiesz się jak  efektywnie współpracować z dziennikarzami oraz agencjami PR. Nauczysz się przygotowywać  skuteczne materiały dla mediów – informacje prasowe, komunikaty, oświadczenia itp. Poznasz metody skutecznego radzenia sobie z sytuacjami